Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma en SBS komen met dealsite Happy Deal

Happydeal.nl komt iedere dag van de week met één onderscheidende aanbieding rond een specifiek daggebonden thema.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sanoma/SBS beginnen een nieuw e-commerce platform onder de naam . Happy Deal stuurt - in tegenstelling tot veel andere dealsites - alléén aanbiedingen waar de consument om gevraagd heeft. Zo heeft iedere dag van de week een eigen thema waar de consument zich voor kan inschrijven. Bijvoorbeeld op maandag verzorging & gezondheid en op zaterdag een deal voor familie & kinderen.

De klant ontvangt op basis van inschrijving voor de verschillende dagthema&;s dan één keer per week, één aanbieding voor een topproduct, geselecteerd door Happy Deal. Consumenten kunnen zich natuurlijk voor meerdere thema&;s inschrijven. 

Deals blijven voor een aantal dagen beschikbaar en de voorraad is live te volgen. Bezoekers kunnen tot een week terugkijken welke deals geboden zijn. Ook kunnen zij een week vooruitkijken, echter zonder de happy deal te zien.

Ronald Luijendijk is manager bij Happy Deal. Hij licht toe: &;Wij geloven in relevantie richting onze klanten. Er komt al heel veel op hen af op het gebied van kortingen en aanbiedingen. En met het grootste deel daarvan kan een consument niks. Happy Deal belooft in ieder geval dat je alleen die aanbiedingen krijgt waar je om hebt gevraagd en garanderen daarbij A-merk kwaliteit.&;

Introductiecampagne 
Happy Deal is een nieuw merk in Nederland. Online en op televisie loopt de komende weken een campagne.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in