Overslaan en naar de inhoud gaan

Bart Kuppens nieuwe VP Marketing Foods, Home & Personal Care Unilever Benelux

Annemarieke de Haan wordt VP Personal Care Unilever Indonesia.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever benoemt met ingang van 1 januari 2015 Bart Kuppens tot VP Marketing Foods, Home & Personal Care Unilever Benelux. Kuppens was hiervoor VP Marketing Foods Unilever Benelux. Hij neemt het stokje voor wat betreft Home & Personal Care over van Annemarieke de Haan, die per 1 januari 2015 start als VP Personal Care Unilever Indonesia.

related partner content for mobile comes here

Tegelijkertijd zal Karel Vandamme toetreden tot de directie van Unilever Benelux in de rol van Director Marketing Refreshment Benelux. Hij zal hierbij de verantwoordelijkheid voor marketing Refreshment overnemen van Annemarieke de Haan.

De directie van Unilever Benelux ziet er met ingang van 1 januari 2015 als volgt uit:

Frank Weijers - Chairman Unilever Benelux, National Manager Nederland
Nils van Dam - VP Customer Development, National Manager Unilever België
Ruben Baldew - VP Finance Unilever Benelux
Fred van Beek - VP Customer Development Unilever Nederland
Bart Kuppens - VP Marketing Foods, Home & Personal Care Unilever Benelux
Rob Stolk - VP Human Resources Unilever Benelux
Vincent Weijers - VP Supply Chain Unilever Benelux
Karel Vandamme - Director Marketing Refreshment Unilever Benelux
Klaas Evelein - General Counsel Unilever Benelux Fleur van Bruggen - Communications Director Unilever Benelux

In het novembernummer van Tijdschrift voor Marketing kunt u een

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in