Overslaan en naar de inhoud gaan

Ahold, T-Mobile en PFZW winnen goud bij Grand Prix Content Marketing

Prijzen zijn gisteravond uitgereikt in vijf categorieën en een lange reeks deelcategorieën.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Goud was er voor Ahold met Allerhande (Bureau Mediapartners, i.s.m. Room en Fabrique, categorie Business to Consumer), T-Mobile met My T-Share (Bureau ZB Communicatie, categorie Business to Employees) en Pensioen Fonds Zorg en Welzijn met &;Leren van&; (Bureau ZB Communicatie, categorie Business to Businesss).

related partner content for mobile comes here

Bij de bureaus was LVB Networks de grote winnaar met maar liefst zes prijzen, ZB won drie prijzen, net als het Belgische Het Salon, Yune en MediaPartners Group. Born05, FHV BBDO en Head Office NL sleepten twee onderscheidingen in de wacht.

Naast goud was er vier keer zilver en drie keer brons. De Student Talent Award ging dit jaar naar NS Verbindt. Het juryoordeel: "NS Verbindt" blinkt uit door een creatief gebruik van verschillende media, door een goede inleving in en toespitsing op de doelgroep, door een aansprekende uitwerking in een videoboodschap en door een uitgebreide strategische verantwoording.

De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste content marketing-cases en de beste contentproducties in Nederland en België. 

Het volledige overzicht met winnaars staat

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in