Overslaan en naar de inhoud gaan

Raw en Result Recruitment lanceren Career Hotline

Het betreft een terugkerend format op Instagram waarop creatief talent antwoord krijgt op 'hun meest prangende vragen over werk'.
career
Career Hotline
career
Career Hotline

Raw en Result Recruitment lanceren samen de zogeheten Career Hotline, een terugkerend social-format waarop jong talent uit het vak antwoord krijgt op 'hun meest prangende vragen over werk en carrière'. 

related partner content for mobile comes here

Raw, de community voor creatief talent, merkt dat er bij deze groep veel vragen spelen. 'Vragen die ze soms aan niemand kunnen stellen of waarvan ze niet weten aan wie ze die zouden moeten richten, maar die wel cruciaal zijn voor hun carrière. Vanuit dat inzicht hebben we samen met Result de Career Hotline ontwikkeld. Hiermee kunnen de talenten gebruik maken van de expertise van ons uitgebreide netwerk', aldus de brancheclub. 

In het terugkerende format vraagt Raw via Instagram zijn community om hun werkgerelateerde vragen te sturen. Denk aan 'Hoe bereid ik me het best voor op mijn eindejaarsgesprek' of 'Hoe bespreek ik moeilijke onderwerpen met mijn manager'? Alle vragen worden verzameld en beantwoord door Result. Vervolgens worden de antwoorden gedeeld met de community van Raw en Result via hetzelfde format.

Veel vragen

Mark Koot van Result: 'We zien dagelijks veel talent voorbij komen. Een generatie die waanzinnig ambitieus en leergierig is, maar ook een generatie die net zijn eerste stappen in het medialandschap heeft gezet. Vanzelfsprekend komen er dan veel vragen naar boven. Als de antwoorden vervolgens niet komen, kan dit weer leiden tot veel onzekerheid, waardoor het volledige potentieel niet altijd wordt benut. Door de samenwerking met Raw en de lancering van de Career Hotline willen wij talent ondersteunen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in