Overslaan en naar de inhoud gaan

De eerste campagne van Domino's en Selmore draait om 'cravings'

Het Amsterdamse bureau won afgelopen zomer de pitch van het pizzabedrijf.
domino's
'Bij Domino's vind je alles om je cravings te stillen.'
domino's
'Bij Domino's vind je alles om je cravings te stillen.'

De eerste campagne van Domino's van de hand van Selmore, het nieuwe reclamebureau van de pizzaketen, is een feit. Selmore won afgelopen zomer samen met partnerbureau DotControl de pitch van Domino's. De taak aan Selmore was om het merk 'emotioneler' te maken. 

related partner content for mobile comes here

Met de campagne genaamd 'Honour the craving' richt het pizzabedrijf (370 filialen in Nederland) zich nu op 'het stillen van de lekkere trek'. Volgens marketingdirecteur Casper Mooyman heeft Domino's met die belofte 'de essentie van het merk' te pakken. 'Waarom kiezen mensen voor Domino's? Omdat ze zich zo nu en dan willen toestaan hun lekkere trek te eren. Het is daarnaast een opdracht aan onszelf om de lekkerste producten te blijven maken.'

Lekkerbekkende taal

Diederick Hillenius, oprichter en creatief directeur Selmore, over de campagne: 'We maken gebruik van smakelijke foodshots en lekkerbekkende taal die voor de overtreffende trek moeten zorgen. Denk aan 'smak smul smaakpapil verpletterend'. De boodschap: bij Domino's vind je alles om je cravings te stillen.'

De campagne (productie: Czar) wordt breed uitgerold: via televisie, outdoor en online video. 

Credits:
Verantwoordelijke bij Domino’s: Casper Mooyman, Yahri Tillemans, Maxime van Dijck
Bureau: Selmore Creative Agency
Productiemaatschappij: Czar Amsterdam
Regie: Floris Kingma
Muziek: Hielke Praagman

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in