Peugeot en Talpa met ‘virtuele auto’
Peugeot is een campagne gestart met Talpa waarbij het tv-programma Lotte en de Peugeot 107 centraal staan. Doel is om bezoekers van een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen naar de actiesite van Peugeot gaan. Driekwart van de bezoekers heeft tot nu toe meegedaan aan de wedstrijd, aldus Johan den Heijer van bureau Moses, de partij achter de campagne.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op de site kunnen deelnemers in een virtuele omgeving een ‘eigen’ Peugeot 107 ontwerpen. De maker van het ontwerp dat in een week het meest bekeken is, ontvangt de weekprijs, aldus Emerce.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast is er een eindwinnaar ‒ het allerbeste ontwerp ‒ die als prijs een fysieke uitvoering van de zelf ontworpen Peugeot 107 onvangt. De actie duurt zeven weken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid