Input gevraagd voor Intranet Monitor 2006
De Intranet Monitor is een periodiek onderzoek onder Nederlandse organisaties naar de rol, betekenis en toekomst van intranet. In de afgelopen zes jaar is de Intranet Monitor drie maal eerder uitgevoerd. Ruim 850 organisaties namen er de laatste keer, in 2003, aan deel.
Het onderzoek geeft antwoord op vragen als: welke invloed heeft intranet op de inzet van andere middelen voor interne communicatie? En moeten we aan de slag met personalisatie, wiki's (sites waar iedereen informatie aan toe kan voegen, denk aan de Wikipedia) en blogs, of loopt het zo'n vaart niet?
De Intranet Monitor is een gezamenlijk initiatief van Twynstra Gudde, Entopic en het tijdschrift Interne Communicatie. De resultaten van het onderzoek worden gepubliceerd in Interne Communicatie mei 2006.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaMeewerken aan de Intranet Monitor kan nog tot 1 april en duurt 7 minuten. Ga naar www.intranetmonitor.nl en vul de vragenlijst in. De deelnemers ontvangen kosteloos het rapport Intranet Monitor 2006 en maken bovendien kans op een iPod Nano.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid