Overslaan en naar de inhoud gaan

Labello start online campagne

Voor de introductie van de nieuwe ‘Caregloss & Shine Pink’ lipgloss van Labello zet Beiersdorf het vrijwel gehele interactieve…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne is door TBWANeboko en Tequila ontwikkeld en heeft de naam Pink my Life meegekregen. Het is een knipoog naar de ‘pimp’-rage. De campagne richt zich op ‘de jonge meisjes die de wereld naar hun hand kunnen zetten’.

related partner content for mobile comes here

De doelgroep kan op de producten bestellen en deze gadgets worden vervolgens gratis thuis bezorgd. Om de doelgroep langere periode met het merk in contact te houden zijn de roze gadgets gedurende twee maanden te bestellen.

Yvonne de Jager, account director Carat: ‘Deze jonge meiden hebben een behoorlijk ander mediagedrag dan 'oudere' vrouwen. De vraag was dan ook, welke media het beste aansloten bij hun interessegebieden. Bij het platform dat Icemedia creëerde konden we ze in een keer op een relevante manier bereiken met een boodschap van Labello op het moment dat ze dat willen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in