Labello start online campagne


De campagne is door TBWANeboko en Tequila ontwikkeld en heeft de naam Pink my Life meegekregen. Het is een knipoog naar de ‘pimp’-rage. De campagne richt zich op ‘de jonge meisjes die de wereld naar hun hand kunnen zetten’.
De doelgroep kan op de site producten bestellen en deze gadgets worden vervolgens gratis thuis bezorgd. Om de doelgroep langere periode met het merk in contact te houden zijn de roze gadgets gedurende twee maanden te bestellen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSYvonne de Jager, account director Carat: ‘Deze jonge meiden hebben een behoorlijk ander mediagedrag dan 'oudere' vrouwen. De vraag was dan ook, welke media het beste aansloten bij hun interessegebieden. Bij het platform dat Icemedia creëerde konden we ze in een keer op een relevante manier bereiken met een boodschap van Labello op het moment dat ze dat willen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid