mFashion apps (Ralph Lauren, Gucci, Adidas)


Het laat goed zien dat deze merken misschien wel voorop lopen in de mode, maar vaak nog niet in marketing...
Het staat in schril contrast wanneer je dit vergelijkt met de automotive branche, waarbij zo'n beetje alle automerken een of meerdere hoogstaande apps in de diverse app stores hebben staan.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBinnen enkele jaren is mobiel betalen een van de belangrijkste betaalmiddelen; het is daarom van belang om als fashionbrand in het mobiele ecosysteem te gaan zitten.
Donderdag 23 juni wordt er in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam het eFashion event gehouden, waarbij de online mogelijkheden, maar ook zeker de mobiele mogelijkheden flink aan bod gaan komen.
Zie hier enkele voorbeelden van mFashion apps:
Ralph Lauren
RLX iPad app
Gucci
iPad app
Adidas
Adidas Eyewear iPhone app
Blog by Richard Otto ©
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid