Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen actie Albert Heijn tegen stickers C1000

Albert Heijn onderneemt geen actie tegen de stickeractie van C1000 die sinds gisteren wordt gecommuniceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf vandaag kunnen klanten bij C1000 onder het motto 'Plak die prijs omlaag' stickers plakken op producten om korting te krijgen. De actie toont veel gelijkenissen met de Joker-actie die Albert Heijn de afgelopen jaren voerde. Tussen de supermarkten zou hierdoor irritatie zijn ontstaan, ook omdat C1000 ook in de communicatie, waarin de winkelvloer centraal staat, steeds meer tegen AH lijkt aan te schuren. Volgens woordvoerder Anoesjka Aspeslagh van Albert Heijn heeft de keten echter geen stappen ondernomen. 'We hebben de actie gezien en het is inderdaad hetzelfde principe, maar dat gebeurt wel vaker. Wij houden ons er niet zo mee bezig omdat onze communicatie met de jokers en de supermarktmanager een heel eigen karakter heeft.'

related partner content for mobile comes here

Aspeslagh kan niet zeggen of Albert Heijn binnenkort ook weer met de Joker-actie komt. Vorige jaar liep die actie in mei in de winkels. Momenteel zijn het 'musicalweken' bij AH, met communicatie rondom de musival Ciske de Rat.

C1000: ‘Plak die prijs omlaag’ - door Y&R Not Just Film

Albert Heijn: ‘Jokers plakken’ - door TBWA\Neboko

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in