Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw CMC-event: Reclamepoort

CMC komt met op 26 maart in perscentrum Nieuwspoort met een nieuw event: Reclamepoort.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bedoeling is om prominenten uit de politiek en de marketingcommunicatiebranche met elkaar in contact te brengen en met elkaar van gedachten te wisselen. De eerste editie van Reclamepoort is gewijd aan het belang van zelfregulering voor de branche.

related partner content for mobile comes here

De BVA-nieuwsbrief meldt over Reclamepoort van 26 maart: ‘steeds vaker klinkt in het maatschappelijk en politiek debat het geluid dat het inperken of reguleren van reclame kan bijdragen aan algemene maatschappelijke doelstellingen, zoals het bevorderen van de volksgezondheid of het tegengaan van wangedrag. De reclamebranche werkt voortdurend aan het zorgvuldig inhoud geven aan zijn (eigen) maatschappelijke verantwoordelijkheid. Bestuurders uit de reclame-industrie en politici gaan tijdens deze informele bijeenkomst in debat over de betekenis van de reclame-industrie voor overheid en maatschappij, en de belangrijke rol die zelfregulering inneemt.’

De bijeenkomst zal onder leiding staan van Tom Kok, bestuurslid van CMC en DDMA voorzitter. Leden van BVA, leden van VEA, DDMA en SPOT zijn welkom bij Reclamepoort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in