Overslaan en naar de inhoud gaan

Pr-bureaus halen VPRA-kwaliteitslabel

Gisteren hebben Wisse Kommunikatie en Presstige Public Relations & MarketingCommunicatie van de VPRA het certificaat Bureau Management Norm…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het BMN-certificaat wordt verkregen door kwaliteitsbeleid en geeft klanten die een gedegen pr- of communicatiebureau zoeken de zekerheid dat ze met een goed bureau in zee gaan, aldus het persbericht.

related partner content for mobile comes here

VPRA, de brancheorganisatie voor public relations en communicatieadviesbureaus in Nederland, ontwikkelde het kwaliteitsbeleid om de aangesloten bureaus systematisch te laten werken aan klanttevredenheid en het professioneel aansturen van hun organisatie.

Alle andere leden van de VPRA hebben toegezegd ook aan de normen van het BMN te gaan voldoen. De komende maanden zullen diverse toetsingen plaatsvinden.
Op de foto: Frank Lether van Presstige (rechts) en Hubert Wisse (midden) van Wisse Kommunikatie ontvangen het BMN-certificaat uit handen van VPRA-voorzitter Alexander Osten.

Foto: Frank Lether van Presstige (rechts) en Hubert Wisse (midden) van Wisse Kommunikatie ontvangen certificaat uit handen van Alex

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in