Kies je kleur
Welke kleur past het beste bij mijn product?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Slimme marketeers weten het. Rood stimuleert en staat voor actie, oranje voor avontuur en plezier.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Geel wordt geassocieerd met warmte en optimisme, blauw met zekerheid en efficiëntie. Zwart straalt luxe uit, maar ook power en autoriteit, terwijl wit puur en schoon is. En dan is er nog groen, goed voor frisheid, vernieuwing, milieuvriendelijk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPas op met groen: die kleur is zó populair dat het een cliché dreigt te worden.
Bron: Marketing News
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid