Runnersworld krijgt tv-format RunnersLife
Wave Communications heeft voor haar klant Runnersworld een tv-format ontwikkeld: RunnersLife.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Daarin worden 16 kandidaten in de vorm van een realitysoap op de voet gevolgd terwijl zij trainen voor een persoonlijk hardloopdoel. In drie groepen wordt onder begeleiding van deskundige Runnersworld trainers getraind voor de 5 kilometer, de halve marathon van Naaldwijk (28 maart) en de marathon van Parijs (5 april).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De groepen krijgen ook bezoek van bekende gastlopers als René Froger en Caroline Tensen. Het motto van het tv-programma is: 'Iedereen kan hardlopen'. Vanaf 1 maart is RunnersLife 8 zondagen te zien op NET5 van 17.00 – 17.30 uur. Runnersworld is een sportmerk voor hardlopers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid