BNR vraagt om reclamevrije publieke omroep
Hoofdredacteur van BNR Nieuwsradio Paul van Gessel heeft de Tweede Kamer in een brandbrief gevraagd om een reclamevrije publieke omroep.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De aanvoerder van BNR - onderdeel van de FD Mediagroep - vraagt de Kamerleden om 'een eind te maken aan de marktverstoring die door de publieke omroep wordt veroorzaakt'. Van Gessel vindt dat de publieke omroep van twee walletjes eet door geld te krijgen van de overheid en adverteerders. 'Volgens ons moet je kiezen: of belastinggeld ontvangen, of advertentiegeld binnenhalen.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
BNR Nieuwsradio is sinds vorige week begonnen met het werven van tientjesleden om de financiële crisis het hoofd te kunnen bieden. FD Mediagroep maakte diezelfde week bekend dat het dit jaar 49 banen schrapt en de middagprogrammering van BNR aanpast.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid