Overslaan en naar de inhoud gaan

DMA Institute begint met certificeren

Starcom Nederland is als eerste gestart met het certificeringstraject.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het  is erop gericht om mediabureaus en adverteerders te ondersteunen bij rendementsverbetering in de totale waardeketen van digitale media. Volgens DMAi-oprichter Marcel Vogels (foto) sluit de certificering aan bijde trend dat mediabureaus en adverteerders minder sturen op clicks en impressies en meer kijken naar de totale digitale mediatransparantie.

related partner content for mobile comes here

&;Dan gaat het om vragen als: waar krijg ik quality views van minimaal vijf of tien seconden? Welke uitgevers bereiken welke audiences (voor hoe lang)? Als ik in-zoom op conversie journeys - welke contacten hebben echt bijgedragen in de zin van langdurige zichtbaarheid. Kortom, bureaus kijken tegenwoordig naar de totale digitale waardeketen. &;

Na een intensief traject van opleidingen, case-building, benchmarking en examinering, komt een partner in aanmerking voor de status van DMA-C. Starcom Nederland is als eerste het certificeringstraject ingegaan. Andere mediabureaus en adverteerders volgen volgens Vogels op korte termjin. De status DMA-C wordt jaarlijkse geëvalueerd.

Theng Vogels, cfo en directeur Partnerships DMAi: &;DMA-C moet een herkenbare bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van de online media business. Door online media planners en consultants te trainen in moderne vormen van effectoptimalisatie zal het rendement uit online media en daarmee de waarde toenemen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in