Overslaan en naar de inhoud gaan

De Beste Social Media Awards opent inschrijving

Publiek èn jury met Erik van Muiswinkel en Renske de Greef beoordelen inzendingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op kunnen bedrijven en instanties vanaf vandaag hun mooiste visuele posts, hilarische grappen of gevatte inhakers insturen. De Beste Social Media Awards zijn de enige prijzen voor berichten, foto’s en video’s van bedrijfsleven, overheden en andere instanties op social media. 

related partner content for mobile comes here

Inzenden kan voor zeven categorieën: de beste grap, beste tekst, beste creatief, beste reactie op ander bedrijf, beste reactie op een consument, beste visueel en beste inhaker. Daarnaast zijn er drie categorieën waarvoor niet kan worden ingezonden: het beste merk, de beste BN’er en het slechtste bericht. Deze selecteert de organisatie uit de berichten die zijn verstuurd.

De inzending sluit 30 april. Vanaf 11 mei kan er gestemd worden door het publiek. De uiteindelijke winnaaruitkomst wordt voor 50% bepaald door het publiek en 50% door de jury.

De voltallige jury bestaat uit: Renske de Greef (schrijfster en columniste), Erik van Muiswinkel (cabaretier, tv-presentator en tekstvirtuoos), Jordi van de Bovenkamp (social media strateeg en grappigste Twitteraar 2013), Roos van Vugt (social media strateeg), Gonnie Spijkstra (blogger en trendingspecialist), Martijn Pronk (uitgever en hoofd media & publicaties Rijksmuseum) en Rocco Stallvord (autoriteit virale marketing).

Op 11 juni 2015 is de feestelijke uitreiking op een &;bijzondere locatie&; in Amsterdam. De kaartverkoop begint binnenkort. 

Het is de tweede keer dat De Beste Social Media Awards worden georganiseerd. Voor de eerste editie werden ruim dertigduizend stemmen uitgebracht, grote winnaar was KLM. Zie voor de volledige lijst van winnaars van vorig jaar.

Platform De Beste Social Media werd twee jaar geleden opgericht door Diederik Broekhuizen van Studio Broekhuizen. Broekhuizen pleit voor meer erkenning en een betere kwaliteit van redactie van merken en bedrijven op social media. &;Als je tegenwoordig op wilt opvallen op social media, is goede, creatieve content een voorwaarde. Bedrijven komen niet meer weg door gewoon wat plaatjes met lappen tekst online te plaatsen. Over posts moet goed worden nagedacht. Dan pas ontstaat er echte interactie met de consument en burger en groeit de online aanhang.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in