Overslaan en naar de inhoud gaan

ADCN en Kinetic gaan samenwerken

De ADCN en Kinetic gaan activiteiten organiseren om de ontwikkeling van innovatie in outdoorcommunicatie te stimuleren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ADCN-directeur Dinesh Sonak (foto, links): &;Wij zijn bijzonder enthousiast over deze nieuwe partnership gezien de ambitie en expertise van Kinetic. Out of home biedt een oneindige ruimte voor interactie tussen mensen en merken, waarbij de ontwikkelingen in digitale en mobiele technologie nieuwe kansen bieden en het medium alleen maar relevanter maken. Samen met Kinetic gaan wij hard werken aan het stimuleren van creative excellence en innovatieve ideeën, zowel binnen de context van bestande OOH-objecten, zoals een billboard,  als in de publieke ruimte. Wij kunnen daarin bijvoorbeeld veel leren uit de wereld van kunst en architectuur. We gaan binnenkort beginnen met workshops, labs en hackathons waarin wij multidisciplinaire teams stimuleren tot innovatieve oplossingen aan de hand van human-centered design-thinking methoden en op basis van de kennis en inzichten uit het wereldwijde Kinetic netwerk.&;

related partner content for mobile comes here

Dennis Kuperus, ceo Kinetic Benelux & Nordics (foto, rechts): &;De innovatie partnership met de ADCN sluit perfect aan bij onze internationale ambitie om, naast onafhankelijk advies op het gebied van inkoop en planning van OOH media, in de wereld van Out-of- Home creativiteit te prikkelen en innovatie naar een hoger plan te brengen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in