Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 10 slechtste slogans van 2016

Er kan tot 12 december gestemd worden
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wat is de slechtste slogan van dit jaar? Het landelijke platform Slechte Slogans houdt voor het vijfde jaar op rij de Verkiezing van de Slechtste Slogan. Uit de meer dan 200 inzendingen van dit jaar heeft de tienkoppige jury de tien slechtste slogans genomineerd.

related partner content for mobile comes here

De 10 slechtste 

Aad Kentie. Wie kentie niet?! 
(Aad Kentie, koffie- en snackcorner, Rotterdam, Zuid-Holland)

Food to Thai for! 
(Thai from Sky, Thais restaurant, Amstelveen, Noord-Holland)

Linger Onroerendgoed Makelt het voor elkaar!
(Linger Onroerendgoed, makelaar, Amsterdam, Noord-Holland)

Tiet voor een goede BH
(Hullegie, lingeriewinkel, Epe, Gelderland)

We’re full of crêpe! 
(Creppies, mobiele foodtruck, Vlaardingen, Zuid-Holland)

Wie niet horren wil moet maar voelen 
(Horrenpartners, hordeuren en –ramen, Lonneker, Overijssel)

Wij spelen open taart
(Strik Patisserie, Nijmegen, Gelderland)

Your shit is my food! 
(L.P. Reith, loodgietersbedrijf, Den Haag, Zuid-Holland)

Zaag u niet uit de naad. Wij zagen alles op maat 
(Th. Van Straalen, bouwmaterialen, Utrecht)

Zit je haircut 
(Local Heroes, hairsalon en barber, Utrecht)

Stemmen

Het publiek bepaalt welk bedrijf de titel Slechtste Slogan van 2016 verdient. De verkiezing loopt  tot 12 december 12:00 uur. Stemmen kan

 

 

Eerdere winnaars

2015 - ‘Iedere paal gaat erin’ (Heibedrijf Steenman)

2014 -‘Een timmer timmert, een tandarts boort, maar wij zitten lekker in Velsen Noord’ (aannemer Leon Braak)

2013 - It’s De Cock that makes de man’ (Jan de Cock mode)

2012 - &;The worst musical ever’ (Hema de musical).

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in