Overslaan en naar de inhoud gaan

Rituals deelt 1,2 miljoen smartphonekaarsjes uit voor een kerst met aandacht voor elkaar

Wereldwijde campagne om smartphone even weg te leggen tijdens familiefeest
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Rituals Cosmetics heeft voor zijn kerstcampagne de Phone Down Movement gelanceerd en deelt daarvoor 1.2 miljoen smartphonekaarsjes uit aan klanten, speciaal ontworpen voor kerst. Samen met influencers en celebrities van over de hele wereld draagt Rituals Cosmetics de boodschap #uit. 

related partner content for mobile comes here

Bij alle aankopen in de winkel en via de webshop ontvangen consumenten een wintermagazine en een kaarsje voor op de smartphone. 

(Tekst gaat onder video verder)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Mooiste en dierbaarste 

Rituals Cosmetics lanceert een 360 graden-campagne, die mensen inspireert om het deze kerst eens anders aan te pakken. De campagne is zichtbaar in de winkels, het Rituals Winter Magazine en via de online kanalen. Het speciaal voor de Phone Down Movement ontworpen smartphonekaarsje moet zorgen voor meer aandacht voor elkaar en minder aandacht voor de smartphone. Aandacht en liefde voor elkaar is volgens Rituals het mooiste en dierbaarste kerstcadeau .

Phone down, light up

Door de zaklampfunctie op de smartphone te activeren en het plastic kaarsje op de flitser te bevestigen, ontstaat er een sfeervolle verlichting. Het kaarsje is een inspirerende gadget om de wereld een beetje meer te verlichten en het smartphonegebruik tijdens het kerstdiner terug te dringen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in