PR-stunt: Interbest laat journalisten hun eigen foto pixelen in pepernoten


Interbest heeft een bijzondere ode uitgebracht zijn relaties uit de journalistiek, bij mediabureaus en adverteerders.
Het heeft 75 ‘smaakmakers van 2016’ een grote zak met pepernoten laten bezorgen in de kleuren wit, donkerbruin, naturel en lichtbruin. Iedere pepernoot is een pixel. Tezamen vormen ze, 2110 stuks in totaal, de afbeelding van de betreffende smaakmaker.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRijmen en dichten
De naam van het Interbest, bureau in buitenreclame, werd voor de actie omgedoopt tot Sinterbest. Uiteraard kregen de relaties een passend gedicht meegestuurd met zinnen als:
‘Na het leggen van die nootjes
een-en-twintig-honderd-tien
zullen je collega’s samen
met de monden vol beamen
“hij heeft er van zijn leven nooit
zo lekker uitgezien.”
Langsbrengen
De PR-actie is in samenwerking met Being There bedacht en uitgevoerd. Alle 75 zakken werden persoonlijk langsgebracht. Op de openingsfoto is het pepernoten-portret van Adformatie-redacteur Maarten Hafkamp aardig gevorderd.
Radio 538 was als eerste klaar:
:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid