Overslaan en naar de inhoud gaan

Zilveren Kruis wenst iedereen een beter 2017

Fitzroy en Greenberry ontwikkelen de campagne rondom goede voornemens
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de nieuwe campagne van Zilveren Kruis draait het om vooruit denken. Volgens de verzekeraar kijken veel mensen bij het afsluiten van een zorgverzekering naar hun huidige situatie. In de nieuwe campagne benadrukt Zilveren Kruis dat het belangrijker is om - in de tijd van het maken van goede voornemens – te denken aan de toekomst.

related partner content for mobile comes here

Vervolg

Bureaus Fitzroy en Greenberry ontwikkelden de campagne ‘Een beter 2017’, een vervolg op ‘Beter naar de dokter’. In de filmpjes zie je allerlei toekomstscenario’s: van een kind krijgen tot meer sporten of een reis maken.

Op van Zilveren Kruis lees je wat je in iedere situatie moet weten. De campagne bestaat uit online pre-rolls, een socialmediacampagne en branded content. Verder wordt radio ingezet en ontvangen 3 miljoen huishoudens eind van het jaar een huis-aan-huis folder. 

Credits

Opdrachtgever: Zilveren Kruis 

Verantwoordelijk bij klant: Luceline Hesselink, Walter de Reus, Ilse Kaljee

Bureaus: Fitzroy, Greenberry, Yune 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in