
Ohra wil vrije zorgkeuze bieden, zoals het zelf kunnen kiezen van een arts. Joe Public Take-Away Advertising komt met een humoristische campagne die te zien is op televisie en YouTube. Op het laatstgenoemde platform is sprake van een interactieve commercial. Hierbij kan de kijker zelf een arts kiezen.
OHRA - Interactive skip arts video (35s versie)
Credits
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepKlant: Ohra
Verantwoordelijk van klant: Bianca Knispel-Teuling, Niels Neessen, Brenda Gerritsen-Brouns
Concept: Antoine Houtsma, Bart Oostindie, Jesse Amatsahip, Lesley Jutte
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Producer bureau: Merel Groenenboom
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Collin Maas
Regisseur: Mattias Schut
DOP: Menno Westendorp, Hidde Boorsma
Offline editor: Kapsalon – Brian Ent
Postproductie: the Ambassadors
Grading en Online: the Ambassadors
Geluidsstudio: FC Walvisch - Marcel Walvisch
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee