Overslaan en naar de inhoud gaan

Intertoys van dozenschuiver naar speelparadijs

[INTERVIEW] Zit ‘beleving’ en wel in het DNA van Intertoys? ‘Dat is iets waar we aan zullen moeten bouwen.’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bij binnenkomst in de Intertoys-winkel in Leerdam geeft Saskia Bax (foto), directeur marketing & formule van de speelgoedketen, meteen een disclaimer: ‘Dit is niet de winkel van de toekomst, dit is een proeftuin waarin we gaan leren. Pas als alles helemaal klopt, zullen we naar buiten komen met “de Intertoys van de toekomst”.’ Het is een boodschap die ze voor de zekerheid nog een paar keer herhaalt tijdens het gesprek, maar dat laat onverlet dat Intertoys het anders wil doen. Het is een nieuw pad ingeslagen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in