Overslaan en naar de inhoud gaan

Thomas Cook kiest voor Carat

Binnen Dentsu Aegis Network werkte Thomas Cook al samen met iProspect.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vanaf 1 december gaat Carat Thomas Cook van expertise voorzien op het gebied van mediaresearch, -strategie, -planning, -inkoop en executie. 

Christoph Lieflaender, manager marketing & sales Thomas Cook: &;Het is voor ons een must om klassieke en digitale media naadloos op elkaar aan te laten sluiten om zo de doelgroep te blijven bereiken. De keuze voor twee bureaus die binnen hetzelfde netwerk opereren en samenwerken, sluit hierbij aan. Deze integrale benadering maakt onze werkwijze efficiënter en onze media inzet in de toekomst nog impactvoller.&;

related partner content for mobile comes here

Sander Fauth, managing director Carat: &;Door de manier waarop we samenwerken, willen we het verschil maken in de campagnes van Thomas Cook.&;

Uitbreiding in Europa
Deze stap is een uitbreiding op de samenwerking die de reisorganisatie heeft met Dentsu Aegis Network in Europa. Thomas Cook werkt in Engeland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Benelux, Zweden, Finland en Denemarken al samen met iProspect en Carat. iProspect Nederland verzorgt al meer dan 5 jaar de gehele online strategie en uitvoering voor Thomas Cook, waaronder SEA, SEO, Display, Social en Creatie. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in