Nederlandse Loterij kiest UM en Blue Mango Interactive als mediabureaus
De nieuwe loterij hield sinds afgelopen zomer een pitch.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/958c2e71-e661-5bec-b5fd-8e43dee89b81/article/20/e3/20e34b92-ee10-420b-afc3-7d8642422481/opening_image/opening_image_pro_hero/Nederlandse_Loterij_plaatje_0.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/958c2e71-e661-5bec-b5fd-8e43dee89b81/article/20/e3/20e34b92-ee10-420b-afc3-7d8642422481/opening_image/opening_image_pro_hero/Nederlandse_Loterij_plaatje_0.jpg)
De pitch had betrekking op de gehele mediastrategie, - planning en –inkoop van deze nieuw te vormen loterij. UM - dat Staatsloterij als klant heeft - gaat zich bezighouden met de overall mediastrategie en Blue Mango Interactive doet de online mediaplanning en inkoop. De pitch werd begeleid door Ebiquity Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid