Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse Loterij kiest UM en Blue Mango Interactive als mediabureaus

De nieuwe loterij hield sinds afgelopen zomer een pitch.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Aanleiding voor de pitch was de fusie tussen Nederlandse Staatsloterij en De Lotto. De organisaties gaan sinds 1 juli verder onder de naam Nederlandse Loterij, de grootste kansspelorganisatie van Nederland. Zij organiseren op dit moment zeven verschillende kansspelen: Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto.

Arno de Jong, directeur Brands & Portfoliomanagement: &;We hebben er bewust voor gekozen onze media-inkoop onder te brengen bij twee specialisten. Zo zetten we ze in hun kracht en kunnen we optimaal gebruik maken van hun expertise.&;

Bewegen
Nederlandse Loterij heeft de ambitie om &;Nederland gelukkig en gezond te maken&; door sport en bewegen bereikbaar te maken voor zo veel mogelijk mensen: van Olympisch tot Paralympisch en van breedtesport tot gehandicaptensport. Door mee te spelen met één van de kansspelen dragen deelnemers daar aan bij. De kansspelorganisatie heeft geen winstoogmerk. De opbrengst komt volledig ten goede aan de Nederlandse samenleving, de sport en goede doelen.

De loterijpitch is mediapitches van dit jaar.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in