Overslaan en naar de inhoud gaan

Willem-Albert Bol gaat bij de Persgroep corporate sales versterken

Ook Ronald Griffioen wordt toegevoegd aan het team van Lauren van der Heijden.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De uitgever ziet dat er meer en meer vraag is naar creatieve advertentieconcepten en &;op maat gesneden business oplossingen voor haar topklanten&;. Met deze twee benoemingen wil de Persgroep deze processen versnellen en verder ontwikkelen naar een hoger niveau.

Creatieve oplossingen
Lauren van der Heijden
: &;We hebben als de Persgroep de afgelopen jaren onze perceptie in de markt al stevig aangepakt. Van kranten naar nieuwsmerken. Van traditionele uitgever naar moderne multimediale partner.  Met de kennis en kunde van Willem-Albert op het gebied van marketing, communicatie en zijn uitstekende netwerk willen wij onze adverteerders nog meer verrassen met het ontwikkelen van creatieve maatoplossingen. Met Ronald in ons team als marketingpartnership specialist hebben we nu business en conversie kansen beter verankeren voor onze klanten.&;

Bol: &;Ik zie zoveel kansen voor onze klanten om (nog) beter en sneller resultaat te behalen met onze marketingkanalen. Dat proces goed lanceren in de markt en adverteerders en bureaus uitdagen, zie ik als een prachtige kans. Vind het dus lekker om van marketing de stap naar sales te maken. Veel sparren met klanten en hen laten versnellen met creativiteit.&;

Bol was manager marketing advertising. Zijn taken worden verdeeld over drie afdelingen. &;Ik blijf ook veel oude werkzaamheden er bij doen, zoals PR en woordvoerderschap.&;

Op de foto van links naar rechts Griffioen, Van der Heijden en Bol.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in