Overslaan en naar de inhoud gaan

Werkverkeer #47: Energize, leapp, iProspect

Werkverkeer: wie zijn de 'movers & shakers' van deze week?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Joost van de Loo wordt stratey director bij Energize. Hij zal zich richten op branding, content en verdiende aandacht. ‘Dit is een bureau waar klanten energie van krijgen, met een team waar de energie vanaf spat. Toen ik dat voelde was ik verkocht. Ik heb heel veel zin om hier samen met iedereen fantastisch werk te gaan maken’, aldus Van de Loo.

related partner content for mobile comes here

Refurbishmentspecialist leapp stelt Martijn Cornelissen aan als Chief Digital Officer. Cornelissen komt over van Rituals, waar hij de afgelopen vier jaar de functie van Global E-Commerce Manager bekleedde. Onder leiding van Cornelissen zal leapp de internationale marketingstrategie met een sterke focus op online verder uitbouwen. Klanttevredenheid staat hierin centraal.

‘Ik vind het fantastisch om aan de slag te gaan bij een van de snelst groeiende en ondernemende bedrijven van Nederland’, zegt hij zelf. ‘De snelle groei en de premium producten, gecombineerd met het maatschappelijk verantwoord ondernemen, spreken mij enorm aan.’

Per 1 december 2016 start Saskia Wagenmakers als commercieel directeur bij iProspect, onderdeel van Dentsu Aegis Network. In haar nieuwe rol gaat Wagenmakers rapporteren aan Mark van Dijk, ceo van iProspect. Tevens treedt zij toe als lid van het managementteam van iProspect.

‘Ik ga werken bij een A-speler in de online performance marketing, die voorop loopt qua data-driven programmatic marketing’, aldus Wagenmakers. ‘Ik kijk ernaar uit samen met de professionals van iProspect succesvolle resultaten te gaan neerzetten voor haar klanten en het bedrijf.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in