Overslaan en naar de inhoud gaan

Blokker introduceert eigen merk en voegt 35 nieuwe merken toe

De assortimentswijziging moet vernieuwingen laten zien.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De 35 nieuwe merken die, net als het huismerk (voor het eerst dat Blokker dit doet) worden toegevoegd aan het assortiment moeten ‘de scherpe keuze voor kwaliteit tegen een goede prijs’ onderstrepen.

related partner content for mobile comes here

Verschillende productgroepen

Het eigen merk zal zichtbaar zijn in verschillende productgroepen, waaronder in de grootste nieuwe productgroep: Baden & Slapen, maar zal ook te koop zijn als het gaat om party-artikelen, kaarsen, servetten, bestek en keukentextiel.

DE categorie Baden & Slapen is één van de nieuwe ‘werelden’ in de Blokker-winkels. Met de eigen merk artikelen kiest Blokker voor ‘actuele kleuren en designs’ en ‘kwaliteit voor een scherpe prijs’.

100% Blokker

Directeur category management Johanneke de Moor:  ‘De naam Blokker aan artikelen geven betekent dat ze 100% bij ons horen. Wat we nu toevoegen is sfeer, modern design en vrolijke trends. En we spelen in op seizoenen.’

Het nieuwe Blokker-label is lang niet de enige uitbreiding. Zo’n 25 procent van het assortiment is de afgelopen maanden veranderd, met de introductie of uitbreiding van nieuwe merken.

Lees hier het interview dat  directeur marketing  (premium) gaf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in