De nieuwe tijger


De 38e editie van het International Filmfestival Rotterdam (IFFR) duurt van 21 januari t/m 1 februari 2009. De online kaartverkoop begint vannacht om 24:00 uur op een speciale site.
Het IFFR is er klaar voor, zeker nu er een nieuw logo aan te pas is gekomen. De oude tijger is vervangen door een nieuwe.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
De tijger in het nieuwe logo maakt contact, kijkt aan en dwingt tot reactie.
De basiskleuren van het nieuwe IFFR-logo en de bijbehorende campagne in 2009 zijn (uitdagend in een tijdperk van full color beeldgeweld) zwart en wit.
Het nieuwe logo is ontwikkeld en uitgewerkt door het Rotterdamse bureau 75B, dat ook het campagnebeeld van 2008 verzorgde.
De rebranding van het IFFR is niet te missen, zowel in het Rotterdamse straatbeeld als in de media. Liefhebbers van de nieuwe tijger kunnen in webshop terecht voor merchandise.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid