
RTL 4 moest terug in aandeel ten opzichte van vorige week: van 15,8 naar 13,6. Ook SBS 6 zag het aandeel dalen: van 14,1 naar 12,8 pct. De drie publieke zenders hadden samen een aandeel van 37,0, RTL Nederland had met vier zenders 27,0 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting 20,9 pct.
Het best bekeken programma van de week was wederom Boer zoekt vrouw. Dit keer keken er 3.436.000 mensen naar. Nederland 1 staat ook op 2 en 3 met het NOS Journaal van 20.00 uur met 3.103.000 kijkers en Studio Sport Eredivisie met 2.660.000 kijkers. Er staan net als vorige week zeven programma's van Nederland 1 in de top 10.
Vacatures
Communicatieadviseur
SamergoMedewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstituteBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid