NOS komt met Jeugdjournaal Magazine


De NOS laat het maandblad met achtergrondverhalen over het nieuws in licentie uitgeven. 'Met een tv-programma, een website en een magazine hebben we een compleet media-aanbod en profileren we een sterk merk. We besteden het blad uit, omdat tijdschriftexpertise ontbreekt', zegt een NOS-woordvoerder tegen NRC Handelsblad.
Een glossy wervingsfolder van het nieuwe blad van de NOS werd vorige week verspreid op basisscholen. Uitgever Ronald Pelle van concurrent 7Days (voorheen Kidsweek) reageert verbaasd op de nieuwe uitgave. 'Ronald Bartlema [chef Jeugdjournaal] noemde ons het Jeugdjournaal in print. Een maandblad kan geen nieuws brengen, wij wel.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet Commissariaat voor de Media toetst nog wel of het initiatief van de NOS binnen de Mediawet valt.
Bron: NRC Handelsblad/Mirjam Keunen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid