Overslaan en naar de inhoud gaan

Thema Welvaart naar UbachsWisbrun/JWT

Dienst Publiek en Communicatie/RVD heeft na een Europese aanbesteding het omvangrijke thema Welvaart ondergebracht bij Ubachs Wisbrun/JWT.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om een voorlopig gunningsbesluit en bureaus hebben 15 dagen gekregen (vanaf dinsdag jongstleden) om bezwaar in te dienen. Ook Publicis, DDB, Roorda en Imagine waren in de race voor het account. Een groot onderdeel van het thema Welvaart is de Belastingdienst, dat de afgelopen 5 jaar bij Indie (voorheen S-W-H) was ondergebracht. Mede als gevolg van het wegvallen van dit account moest dit bureau 15 mensen laten.

related partner content for mobile comes here

Welke campagnes er verder precies onder vallen is nog niet helemaal duidelijk, omdat het thema in samenwerking met het nieuwe bureau verder wordt gedefinieerd. Volgens Nicole Splinter, projectmanager thematische massamediale campagnes, is de verwachting dat er ook campagnes van het ministerie OC&W en Sociale Zaken onder vallen.

Welvaart is een van de vijf koepelthema’s binnen de Overheidscommunicatie Nieuwe Stijl. Dit houdt in dat alle overheidscampagnes voortaan komen te vallen onder een van deze thema’s. Veiligheid – oa Veilig Verkeer en Cybercrime - werd eerder dit jaar ondergebracht dat bij N=5. Later dit jaar volgt nog Duurzaamheid en volgend jaar zijn Gezondheid en Maatschappelijke samenhang aan de beurt.

Voor Ubachs Wisbrun/JWT, dat de afgelopen periode vooral in het nieuws was doordat klanten vertrokken met als gevolg ontslagen, is de winst een mooie opsteker.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in