Thema Welvaart naar UbachsWisbrun/JWT


Het gaat om een voorlopig gunningsbesluit en bureaus hebben 15 dagen gekregen (vanaf dinsdag jongstleden) om bezwaar in te dienen. Ook Publicis, DDB, Roorda en Imagine waren in de race voor het account. Een groot onderdeel van het thema Welvaart is de Belastingdienst, dat de afgelopen 5 jaar bij Indie (voorheen S-W-H) was ondergebracht. Mede als gevolg van het wegvallen van dit account moest dit bureau 15 mensen laten.
Welke campagnes er verder precies onder vallen is nog niet helemaal duidelijk, omdat het thema in samenwerking met het nieuwe bureau verder wordt gedefinieerd. Volgens Nicole Splinter, projectmanager thematische massamediale campagnes, is de verwachting dat er ook campagnes van het ministerie OC&W en Sociale Zaken onder vallen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWelvaart is een van de vijf koepelthema’s binnen de Overheidscommunicatie Nieuwe Stijl. Dit houdt in dat alle overheidscampagnes voortaan komen te vallen onder een van deze thema’s. Veiligheid – oa Veilig Verkeer en Cybercrime - werd eerder dit jaar ondergebracht dat bij N=5. Later dit jaar volgt nog Duurzaamheid en volgend jaar zijn Gezondheid en Maatschappelijke samenhang aan de beurt.
Voor Ubachs Wisbrun/JWT, dat de afgelopen periode vooral in het nieuws was doordat klanten vertrokken met als gevolg ontslagen, is de winst een mooie opsteker.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid