Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile van Etcetera naar Anomaly Amsterdam

Anomaly moet zorgen voor de opzet van een onderscheidende merkpositionering en creatieve campagnes met een focus op mobile first.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Etcetera werkte sinds 2011 voor T-Mobile. Afgelopen voorjaar kwam T-Mobile met een nieuwe koers (en nam het in de campagnes afscheid van Ali B.) met het thema . De samenwerking tussen Etcetera en T-Mobile leverde onder meer een Gouden Loeki en een zilveren Effie award op.

Nu wordt dus gekozen voor een nieuw reclamebureau. Randy van Essen, directeur Brand & Communications: &;Anomaly past als creatief bureau goed bij de ambities van ons merk en onze mobile first strategie. In de nieuw ingeslagen weg kiest T-Mobile voor een andere merkbeleving en communicatiestrategie die nauw aansluit bij de belevingswereld van mobiele consumenten en het onderscheidende karakter van ons merk.&;

related partner content for mobile comes here

Het internationale Anomaly heeft vestigingen in Los Angeles, New York, Toronto, London, Amsterdam en Shanghai. Engin Celikbas, CEO en partner Anomaly, wil met de samenwerking de positie van T-Mobile in Nederland nog verder versterken.

In september koos T-Mobile met Initiative al een nieuw mediabureau in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in