Overslaan en naar de inhoud gaan

Koffiedik Kijken 2017 geeft een kijkje in de toekomst

De vier sprekers zijn bekend
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wie gaat het maken in het nieuwe jaar? Welke producten zien we niet meer terug en welke doen het beter dan ooit? Welk (sociaal) medium gaat verdwijnen en welk platform breekt door in 2017? Antwoord op deze vragen en meer krijg je tijdens Koffiedik Kijken.

related partner content for mobile comes here

Toekomst

Op 12 januari komen professionals uit media, marketing en communicatie samen voor een kijkje in de toekomst. Presentator Jort Kelder blikt met vier sprekers vooruit op het nieuwe jaar. Daarnaast wordt de Adformatie100 bekendgemaakt, de lijst met de 100 mensen die het afgelopen jaar het verschil maakten in het vak.

Sprekers


Marc Oosterhout is auteur van de boeken ‘Ondernemende Types’ en ‘Powerbrands; 7 onwrikbare principes van het nieuwe merkdenken’. Begin 2017 komt zijn nieuwste boek ‘De kunst van het kiezen’ uit. Daarin analyseert hij de Nederlandse politiek en wat politieke partijen van merken kunnen leren.

 
Victor Knaap is sinds 2003 managing director bij MediaMonks, het grootste digitale productiebureau met 600 medewerkers en 10 kantoren wereldwijd. Afgelopen jaar werd Victor, tijdens de uitreiking van de Adformatie100, uitgeroepen tot meest onmisbare persoon in de reclame.

 
Sinds 2012 is Marion Koopman CEO van Greenhouse Group, de grootste datagedreven online marketing groep van Nederland. Voorheen was ze werkzaam bij KPN als Algemeen Directeur van XS4ALL en Hi Mobile. Naast haar werk zit ze in het bestuur voor Hart van Vrouwen en E-hulp.nl.

 
Sinds begin 2015 is Mariëlle Krouwel Hoofd Merk en Communicatie bij SNS. Afgelopen jaren won SNS met opvallende reclames de SAN, Esprix en de Effie. Voorheen was Krouwel in vergelijkbare functies werkzaam bij KPN, Aegon, TUI en Philips. Daarnaast is ze voorzitter van de SAN jury Financieel.

Gouden Koffiekopje

Daarnaast krijgt de persoon met de beste voorspellingen voor 2016 het ‘Gouden Koffiekopje’. Koffiedik Kijken is een initiatief van in samenwerking met de Adformatie en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in