Overslaan en naar de inhoud gaan

Bekijk de 10 winnaars van het vierde kwartaal Ster Gouden Loeki

Deze tv-commercials maken kans om de Gouden Loeki 2016 te winnen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De laatste tien winnaars van 2016 zijn bekend. Alle veertig kwartaalwinnaars worden opnieuw aan het GfK panel voorgelegd en uit die selectie komen 10 finalisten naar voren. Vanaf 13 januari kun je online gestemmen op je favoriet. De winnaar van de Ster Gouden Loeki 2016 wordt 26 januari gepresenteerd.

related partner content for mobile comes here

Bekijk ook de winaars van het

, en kwartaal.

en

kwartaal.

kwartaal.

Rapper inboedelverzekering (Centraal Beheer Achmea, bureau: DDB & Tribal Amsterdam)

Bedank jouw kerstheld (Coca-Cola, bureau: Sra Rushmore (Madrid))

When you drive, never drink (Heineken, bureau: Publicis Italy)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Bankieren anno 1996 vs. 2016 (ING Nederland, bureau: BoomerangMotion)

Thuisbezorgd door Max Verstappen (Jumbo, bureau: Alfred International)

Pluk het najaar met Jumbo (Jumbo, bureau: Alfred International)

Helemaal kerst met Jumbo (Jumbo, bureau: Alfred International)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Eigenlijk best gek hè, dat er nog gerookt wordt in speeltuinen (KWF Kankerbestrijding, bureau: Houdini)

Mars (National Geographic)

Vrije zorgkeuze. Altijd. Overal. (Ohra, bureau: Joe Public)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in