Overslaan en naar de inhoud gaan

Roos van Vugt naar EY, persvoorlichter Isabel Willemse verruilt CPNB voor Greenpeace

Loopbaanwissels. Van Vugt zet haar bureau Merkwerker op laag pitje, Willemse van de boeken naar het milieu.
Roos van Vugt (l) en Isabel Willemsen
Roos van Vugt (l) en Isabel Willemsen
Roos van Vugt (l) en Isabel Willemsen
Roos van Vugt (l) en Isabel Willemsen

De periode van het loopbaannieuws kondigt zich weer aan. September is de grote wisselmaand, half augustus zien we de eerste overstappers.

related partner content for mobile comes here

Een van hen is Roos van Vugt, de social-mediastrateeg van het eerste uur die in het verleden onder meer werkte voor de Deloitte en Social Embassy, en later als interim bij onder andere Netflix en de NOS.

De laatste zeven jaren voerde Van Vugt haar bureau Merkwerker, maar dat zet ze op een lager pitje, een dag per week. Ze gaat half augustus ‘vast’ aan de slag als social-mediamanager bij EY, met onder meer als opdracht het merk sterker en beter te laden.

Persvoorlichter Isabel Willemsen verlaat de boeken. Ze werkte ruim 3,5 jaar voor het CPNB, en stapt over naar Greenpeace Nederland om daar de media voor te lichten over het werk van de milieuorganisatie.

Willemsen begint september aan haar nieuwe baan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in