Overslaan en naar de inhoud gaan

Nestlé stelt Erik Rikken aan als commercieel directeur Nederland

Rikken volgt Marjolijn Niggebrugge, die benoemd is tot business manager Plant-Based Meal Solutions Europa, Noord Afrika en Midden Oosten.
Erik Rikken
Erik Rikken
© Nestlé Nederland
Erik Rikken
Erik Rikken
© Nestlé Nederland

Nestlé Nederland benoemt Erik Rikken tot zijn nieuwe commercieel directeur Nederland. De aanstelling is effectief per 1 augustus. Daarmee volgt hij Marjolijn Niggebrugge, die promotie maakt tot business manager Plant-Based Meal Solutions voor Europa, Noord Afrika en het Midden Oosten.

related partner content for mobile comes here

 Erik Rikken trad in 2007 in dienst bij Nestlé Nederland als trainee en vervulde vervolgens verschillende commerciële posities in category, product & key accountmanagement in retail en out-of-home. In zijn laatste rol was Erik als customer development lead verantwoordelijk voor de samenwerking met een aantal strategische klanten. Nestlé: 'In deze rol heeft hij de omnichannel samenwerking met deze klanten verdiept en verbreed. Daarnaast heeft Erik de uitvoering van diverse strategische lanceringen begeleid in verschillende categorieën voor merken als Starbucks, Garden Gourmet, MezEast en recentelijk Wunda.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in