Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de beste brandactivations van juli 2021

Een electrifying experiment van Renault, een biologisch biermerk dat de daad bij het duurzame woord voegt en Beyoncé kleedt zich als…
Michelob Ultra Pure Gold – Contract for Change
Michelob Ultra Pure Gold – Contract for Change
Michelob Ultra Pure Gold – Contract for Change
Michelob Ultra Pure Gold – Contract for Change

Renault – Electric village

Bureau: Publicis Conseil, Paris

related partner content for mobile comes here

Om te bewijzen dat elektrische auto’s ook in landelijke gebieden effectief zijn, deed Renault alle inwoners van een geïsoleerd liggend Frans bergdorp drie jaar lang een gratis ZOE-cadeau. De gedachte: als zo’n experiment in Appy slaagt, dan kan het overal slagen. Zo ontstond in het zuiden van Frankrijk ‘s werelds eerste 100 procent elektrisch rijdende gemeente.

De bekroonde campagne werd een doorslaand succes en de verkopen van ZOE-modellen stegen met 50 procent.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Renault – Electric village

Michelob Ultra Pure Gold – Contract for Change

Bureau: FCB Chicago / New York

De overstap naar biologische landbouw is extreem lastig voor Amerikaanse boeren die toch al amper hun hoofd boven water kunnen houden. Dat gegeven spoorde Michelob Ultra Pure Gold, onderdeel van AB Inbev, aan om bio een boost te geven. Contract for Change is een overeenkomst die boeren de zekerheid biedt dat ze na hun overstap naar biologisch hun oogst kwijt kunnen tegen een eerlijke prijs. De transitie vindt momenteel plaats op meer dan 50.000 hectare land.

Cool voorbeeld van een merk dat de daad bij het duurzame woord voegt.

Contract for Change

Popeyes – That Look From Popeyes

Bureau: GUT Agency

Toen Beyoncé’s nieuwe modelijn op de markt kwam, ontdekken mensen nogal wat overeenkomsten met de werkkleding van Popeyes. De Amerikaanse fastfoodketen twijfelde geen moment en bracht in no time een eigen limited edition collectie op de markt die op zijn beurt nogal leek op die van zangeres.

De Popeyes-werkuniformen vlogen de deur uit, maakten van fans wandelende merkambassadeurs en beheersten het shownieuws.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

That Look From Popeyes

BrandActivation.com, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. In januari wordt het allerbeste werk van het jaar gekozen.

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in