Overslaan en naar de inhoud gaan

The Oval Office en Het Bureau voor Reuring fuseren volledig

Samen claimen zij het sterkste ‘experience-driven’ communicatiebureau van Nederland te worden.
Christine van Dalen (Bureau voor Reuring) & Wouter Boits (The Oval Office)
Christine van Dalen (Bureau voor Reuring) & Wouter Boits (The Oval Office)
Christine van Dalen (Bureau voor Reuring) & Wouter Boits (The Oval Office)
Christine van Dalen (Bureau voor Reuring) & Wouter Boits (The Oval Office)

Het Bureau voor Reuring en The Oval Office bundelen hun krachten en claimen zo samen het sterkste ‘experience-driven’ communicatiebureau van Nederland te worden. Het nieuwe samenwerkingsverband wil merken en publiek écht verbinden via de kracht van empathie. Als eerste stap van de samenwerking verhuist The Oval Office naar het huidige kantoor van het Bureau voor Reuring. Op termijn gaat de gefuseerde organisatie verder onder de naam The Oval Office.

related partner content for mobile comes here

Gezamenlijke visie

De bureaus laten weten dat het samengaan voortkomt vanuit een gezamenlijke visie om als ‘creatief communicatiebureau van morgen, de klant van morgen' optimaal te ondersteunen bij alle communicatie-uitdagingen. 

The Oval Office en Het Bureau voor Reuring verkondigen dat ze al jaren events en activaties centraal stellen in de ontwikkelde campagnes. Merken als Randstad, Google, Bol.com, Nintendo, Snapchat en Thuisbezorgd.nl wisten hun weg naar hen te vinden. De ondernemers achter deze twee bureaus, Christine van Dalen en Wouter Boits geven te kennen hun klanten optimaal te blijven servicen door 'de markt altijd een stapje voor te zijn. En die markt is volop in beweging: meer dan ooit blijkt ze hybride, divers, human-centric, gespecialiseerd én geïntegreerd.’

Meerwaarde

Boits zegt te zien dat de samenleving tegenwoordig meer verwacht van merken. ‘Meer respect, openheid en transparantie. Een campagne moet door mensen worden beleefd als een ervaring die een echte meerwaarde aan hun leven geeft, niet als een ongevraagde onderbreking. Van Dalen en ik delen dezelfde visie op communicatie, die we nu dankzij de fusie met nog meer slagkracht gaan realiseren.’

Vergroten slagkracht

Van het dertigkoppige team, dat straks bekend wil staan als een activerend communicatiebureau, wordt verwacht dat het een mix brengt van ‘live’, ‘digital’, ‘content’, ‘social’, ‘loyalty’, ‘branding’ en ‘media’. Door samen op te trekken verwacht de nieuwe bureau-eenheid de schaal ook aanzienlijk te vergroten. ‘Niet alleen in Nederland, maar ook in België en Frankrijk wordt via de kantoren van The Oval Office hetzelfde sterke werk geleverd, zonder dat taal- en cultuurgrenzen een hindernis vormen.’

Bureau voor Reuring oprichter Van Dalen neemt in de nieuwe organisatie de rol van strategy director op zich waardoor de positie van managing director vrijkomt. 

Lees ook: Viva publiceert Anybody-special 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in