Overslaan en naar de inhoud gaan

BVA Auctions kiest Today is Canday voor nieuwe merkcampagne

Eerste consumentencampagne die de propositie van de veilingmarktplaats 'Altijd wat te bieden’ kracht moet bijzetten is inmiddels live op…

BVA Auctions kiest voor Today is Canday om de groeidoelstellen van de veilingmarktplaats voor re-commerce en nieuw realiseren. Het bureau krijgt de opdracht de campagnes voor zowel de consument als de verkoper te ontwikkelen. 

related partner content for mobile comes here

Volgens Today is Canday is er voor een campagne insteek gekozen die verduidelijkt wat BVA oplevert door zowel de koper als de verkoper erop te attenderen op ‘slimmer koop- en verkoopgedrag’. 
 

De commercials

BVA Auctions commercial 1 bidder campagne

BVA Auctions commercial 2 bidder campagne

BVA Auctions commercial 3 bidder campagne

Drieweg win

BVA Auctions vindt zelf dat veilen de mooiste vorm van handel is. Het merk legt daarbij uit dat het concept van veilen een drieweg-win is: ‘Het is win voor de verkopers, win voor de kopers én win voor de economie en maatschappij. Alles wat in roulatie kan blijven, moet in roulatie blijven.’ Volgens BVA is dat de reden waarom het verkoopplatform toegankelijk, bevredigend en leuk moet zijn voor de gebruikers.

Met de nieuwe campagnes wil BVA de taak die het heeft, en de daaruit voortvloeiende propositie ‘Altijd wat te bieden’, extra kracht bijzetten.

Het aangegeven campagneconstruct voor de consument is ‘Voordat ik naar de winkel, een kunstgalerie of de woonboulevard ga, bied ik eerst op BVA’.

Lees ook: Today is Canday richt nieuw bureau Final Ones op ‘voor ondernemende marketeers’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in