Overslaan en naar de inhoud gaan

Triple Double volledig ingelijfd door Golazo Nederland

Golazo wil met de overname de aanwezigheid in Nederland versterken en verwacht nu een volledig aanbod te bieden op de Nederlandse sportmarkt
Triple Double volledig ingelijfd door Golazo Nederland
Triple Double volledig ingelijfd door Golazo Nederland
Triple Double volledig ingelijfd door Golazo Nederland
Triple Double volledig ingelijfd door Golazo Nederland

Sportmarketingbureau Triple Double wordt volledig onderdeel van Golazo Nederland. Het sportbedrijf is reeds sinds 2017 voor 50% aandeelhouder van Triple Double en breidt het belang nu dus uit naar 100%. Oprichter Bob van Oosterhout en zijn compagnons Michel van Grunsven en Norberth Korsmit blijven betrokken bij het bedrijf.

related partner content for mobile comes here

Aanbod

Golazo wil met de overname de aanwezigheid in Nederland versterken en zegt voortaan een volledig aanbod te bieden op de Nederlandse sportmarkt van ‘breedtesport evenementen door Golazo sports in Rotterdam, van corporate wellbeing programma’s, met Peak 4 in Amsterdam en van het adviseren, bijstaan en activeren van merken en sportorganisaties door Triple Double in Eindhoven.

Leidraad

Van Oosterhout vertelt dat zijn liefde voor sport altijd een belangrijke leidraad in zijn leven is geweest en dat hij met die gedachte vijfentwintig jaar geleden Triple Double Sportmarketing startte. ‘Ik ben trots op de positie die ons bureau momenteel inneemt in het sportsponsoring-landschap en draag het bedrijf nu met een gerust hart over aan Golazo. Het nieuwe management kent het bureau en de cultuur erg goed en ik ben erg blij dat ik persoonlijk ook mijn steentje kan blijven bijdragen.’

Dagelijkse leiding

Van Oosterhout Van Grunsven als adviseur betrokken bij het bedrijf. Korsmit blijft aan als creative director. De dagelijkse leiding van het bedrijf komt in handen van het managementteam dat nauw zal samenwerken met Remco Barbier, die vanaf oktober de ceo van Golazo Nederland wordt. 

Triple Double benoemde ook al Rodger Beekman als creative director. 

Lees ook: De olympische vlam ontsteekt in brand engagement

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in