Overslaan en naar de inhoud gaan

European Para Championships kiest voor Ogilvy Social.Lab Amsterdam

De keuze voor het bureau was het resultaat van een competitieve pitch.
Para-wielrenner tijdens de UCI Para-cycling Road World Championships in 2019
Para-wielrenner tijdens de UCI Para-cycling Road World Championships in 2019
© EPC
Para-wielrenner tijdens de UCI Para-cycling Road World Championships in 2019
Para-wielrenner tijdens de UCI Para-cycling Road World Championships in 2019
© EPC

De European Para Championships (EPC) heeft er na een competitieve pitch voor gekozen om samen te werken met Ogilvy Social.Lab Amsterdam. De partijen werken samen in de aanloop naar de allereerste editie van het kampioenschap dat in de zomer van 2023 in Rotterdam plaatsvindt.

related partner content for mobile comes here

Het bureau meldt in een bericht dat het de strategie, branding en creatieve uitvoering voor EPC op zich zal nemen. De campagne voor EPC zal volgens Ogilvy Team TOC, de initiatiefnemer en eigenaar van EPC, ondersteunen bij de ontwikkeling en uitvoering van de campagne. ‘De ambitie is om het draagvlak voor alle sporten te vergroten en daarmee voor de komende jaren te zorgen voor een toename van supporters, kijkers en sporters. Door het creëren van een wereldwijde standaard met deze campagne en de EPC, hoopt Team TOC mensen van allerlei achtergronden te inspireren en te laten geloven in kansen in plaats van beperkingen en – mét of zonder handicap – te sporten en te bewegen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in