Overslaan en naar de inhoud gaan

The Others ontwikkelt communicatiestrategie Baker Tilly

Het campagneconcept ‘de vragen van nu en de antwoorden voor morgen’ moet de kern zijn voor het vergroten van de naamsbekendheid van het…
The Others ontwikkelt communicatiestrategie Baker Tilly
The Others ontwikkelt communicatiestrategie Baker Tilly
The Others ontwikkelt communicatiestrategie Baker Tilly
The Others ontwikkelt communicatiestrategie Baker Tilly

Accountancy- en advieskantoor voor het MKB, Baker Tilly volgt de communicatiestrategie die ontwikkelt is in samenwerking met The Others. De opdracht die het bureau kreeg was om te helpen om de naamsbekendheid van het merk en de merkkennis over Baker Tilly te vergroten.

related partner content for mobile comes here

Volgens het creatieve bureau staan de dagelijkse dilemma’s van ondernemers centraal in opgeleverde concept.

Kern

Het campagneconcept ‘de vragen van nu en de antwoorden voor morgen’, is volgens Renate Hilberink, hoofd marketing & communications bij Baker Tilly, de kern voor het vergroten van de naamsbekendheid bij de relevante doelgroepen van het merk. 

Identiteit

The Others heeft de campagne, de strategie en concept tot uitvoering ontwikkeld en vertaald in alle merkuitingen. Volgens Alewijn Eijgenraam van The Others leidt dit tot een optimale merkherkenning door de sterke visuele identiteit die in alle communicatiedragers en media wordt ingezet.

Lees ook: G-Star maakt onverwachte 'stap' met Hardcore Denim for the Future

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in