Overslaan en naar de inhoud gaan

Cilesta van Doorn chief marketing officer mediabedrijf Global

Ze komt van Virgin in Londen.
Cilesta van Doorn
Cilesta van Doorn

Cilesta van Doorn is aangesteld als chief marketing officer van de Britse media- en entertainmentgroep Global. Ze komt van Virgin Media in Londen, waar ze werkte als executive director brand and marketing sinds 2018. Daar leidde ze een team van zeventig mensen en was ze ook verantwoordelijk voor het in-house creatieve bureau.

Daarvoor was ze twaalf jaar actief voor Tele2 in Nederland als managing director marketing, Brand & Communications.

related partner content for mobile comes here

 

Van Doorn begint in oktober bij Global, waar ze Adam Johnson opvolgt. Hij gaat terug naar Australië met zijn familie. Ze krijgt bij Global de leiding over een marketingteam van tachtig personen en rapporteert aan ceo Stephen Miron.

Van Doorn zegt: 'Het komt niet vaak voor dat er een uitdaging voorbijkomt waarvan je hart een sprongetje maakt. Ik ben op mijn best in een dynamische, innovatieve omgeving waar transformatie voorop staat.'

Global heeft diverse radiostations en out-of-homebedrijven in het portfolio. Het concern is in Nederland eigenaar van Exterion Media


Zie ook het interview met Cilesta van Doorn uit 2019:  'Een duidelijke missie zorgt dat iedereen wil meedoen’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in