Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw: Intelligence database voor communicatieprofs

De online kennisbank duidt en presenteert elke dag relevante, betrouwbare en actuele vakkennis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De redactie selecteert onder andere (wetenschappelijk) onderzoek, relevante cijfers, how-to artikelen, checklists en actuele case studies. Zowel nationaal als internationaal.
De onderwerpen beslaan het gehele communicatiegebied: van interne communicatie tot contentmarketing, van merkenbeleid tot acccountability en huisstijl. Maar ook vaardigheden en persoonlijke effectiviteit passeren de revue.

related partner content for mobile comes here

De is onderdeel van het platform waartoe ook Communicatie behoort. Elsbeth Eilander, chef Intelligence, legt het verschil uit: ‘Waar communicatieonline.nl vooral nieuws en duiding geeft, biedt de database snel toegang tot concrete vakkennis en praktische handvatten, als input voor je dagelijks werk’.

De database wordt gebruikt door zowel beginnende als ervaren professionals, docenten en studenten. Daarnaast is speciaal voor marketingprofessionals de ontwikkeld.
Vrijwel alle HBO-opleidingen in Nederland maken al gebruik van de databases.

Mark Termeer, directeur Adfo Groep: ‘Met deze lancering verstevigt Adfo Groep haar marktleiderspositie als grootste kennisplatform voor marketing- en communicatieprofessionals in Nederland.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in