Overslaan en naar de inhoud gaan

Ewoudt Boonstra nieuwe creative director bij SuperHeroes

Hij neemt samen met Rogier Vijverberg, executive creative director in New York, de dagelijkse leiding van het creatieve team op zich.
Ewoudt Boonstra nieuwe creative director bij SuperHeroes
Ewoudt Boonstra nieuwe creative director bij SuperHeroes
Ewoudt Boonstra nieuwe creative director bij SuperHeroes
Ewoudt Boonstra nieuwe creative director bij SuperHeroes

SuperHeroes lijft Ewoudt Boonstra in als nieuwe creative director. Hij werkte eerder mét en voor KesselsKramer, Wieden+Kennedy Portland, Anomaly en Herc. Samen met Rogier Vijverberg, executive creative director in New York, neemt hij de dagelijkse leiding van het creatieve team op zich. 

related partner content for mobile comes here

x-ray visie

Boonstra vertelt dat zijn keuze voor Superhoeroes voortkomt uit dat het bureau internationaal opereert, multidisciplinair is en  een sterke ondernemersgeest kent.

'Hun trackrecord is indrukwekkend, we kennen elkaar ook al heel lang. Ik geloof erin dat met disciplines als denken, maken en coderen in huis, we geweldig nieuw werk gaan maken. Bovendien kunnen ze vliegen en hebben ze x-ray visie: dat is ook niet verkeerd.'

Verdere uitbreiding

Naast Boonstra starten ook copywriter Donja van der Stelt (Roorda) en creatief team Pablo Marinero & Laura Marquino (Havas Madrid) bij Superheroes in Amsterdam. Daarnaast treedt Chengcheng Li. Chengcheng, afkomstig van Cheil Beijing en Ricelebrate Beijing, aan klantlead op het global Lenovo account. 

Lees ook: Lenovo zoekt ‘tech optimistic’ doelgroep met reclame die knettert van topprestatie en ambitie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in