Overslaan en naar de inhoud gaan

Bart Heideman naar PlusOne als senior design director

Hij komt van DentsuAchtung en daarvoor runde hij als partner 12 jaar lang de design studio Dog and Pony.
Bart Heideman naar PlusOne als senior design director
Bart Heideman naar PlusOne als senior design director
Bart Heideman naar PlusOne als senior design director
Bart Heideman naar PlusOne als senior design director

De Amsterdamse design en motion graphics studio PlusOne heeft Bart Heideman aangesteld als senior design director. Heideman komt over van DentsuAchtung. De aanstelling is volgens PlusOne een gevolg van de internationale groei en de ambitie om brand design een centrale rol binnen de bestaande propositie te geven.

related partner content for mobile comes here

Voor Heideman bij DentsuAchtung begon runde hij als partner 12 jaar lang de design studio Dog and Pony dat werkte voor merken als NPO, BNNVara, Adobe, Catawiki, Sega en Volkswagen.

Branding en identities

Samen met executive creative director Martijn Hogenkamp en managing director Marcel Vrieswijk gaat hij zich richten op het verder uitbouwen van PlusOne Branding, een specialisatie gericht op branding en identities van merken.

Mede-oprichter en managing director Vrieswijk zegt te verwachten dat de kennis, kunde en ervaring van Heideman zijn studio gaat helpen bij het realiseren van gemaakte toekomstplannen. ‘Hij is een creatieve impuls voor ons team en een enorme versterking van PlusOne Branding.’

Internationaal bureau

Studio PlusOne timmert met een internationaal team creatieven aan de weg voor merken als Tommy Hilfiger, NPO, Nike, Amsterdam Museum, Adidas en Heineken. 

Lees ook: Dit zijn de finalisten van de Dutch Creativity Awards in de categorieën Craft & Culture

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in