‘Jammer dat er minder creativiteit en ondernemerschap is’
Bart de Vries kondigde onlangs zijn vertrek aan bij JCDecaux, waar hij ruim 20 jaar werkte en uitgroeide tot ‘Mr JCDecaux’. De commercieel directeur blikt terug op de succesvolle periode. ‘Ik ben scherp als het over omzet, klanten en business gaat.’
Zoals velen had ook Bart de Vries aan het begin van de coronapandemie tijd voor reflectie. Vond hij zijn werk als commercieel directeur nog wel leuk? ‘Ik merkte naar het einde toe steeds meer dat ik met tegenzin naar mijn werk ging. Het was voor mij altijd het leukste om met klanten bezig te zijn, maar was steeds meer aan het managen. Er werden andere werkzaamheden van me gevraagd, want JCDecaux is een corporate bedrijf geworden.
'Het is daarnaast natuurlijk ook een technisch bedrijf, dus dan zijn er vergaderingen over een softwarepakket, of de veiligheidsschoenen van de collega´s op de technische dienst. Belangrijk, maar eerlijk gezegd haak ik dan af. Er ging steeds meer tijd naartoe en het boeide me steeds minder. Ik ben een mannetje van omzet, klanten en business. Dan ben ik scherp.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid