Overslaan en naar de inhoud gaan

MPG.Group gaat verder als MMMatter

De drie M's in de naam staan voor Measure, Make, Matter.
MMmatter
MMmatter

MPG.Group gaat verder onder de naam MMMatter. De drie M's in de naam staan voor Measure, Make, Matter. Daarbij moet vanuit doelgroepkennis content voor merken worden gecreëerd die echt waarde toevoegt, zegt ceo Dolly van den Akker. 

MMMatter wil de komende tijd bureaus blijven toevoegen aan zijn netwerk van creatieve en strategische contentbureaus. Het bestaat nu uit MPG Nederland, MPG.Concepts in New York, Social.Inc, The Social Club en het Belgische Gicom.

related partner content for mobile comes here

Van den Akker zegt ervan overtuigd te zijn dat strategische en creatieve content vanuit data de sleutel is naar een succesvolle toekomst van merken. 'MMMatter is een fullservice netwerk van fullspecialist contentbureaus. Onze buy & build strategie richt zich erop om elk facet van contentmarketing optimaal aan te kunnen bieden. Van data, strategie en onderzoek tot contentcreatie en -distributie.'

David Barens, CMO MMMatter: ‘Het echte verschil, en daardoor ook de echte impact op consumenten en de maatschappij, maken merken met creatieve content. Zowel strategie en concept als uitvoering en distributie zijn daar bepalend bij. Binnen MMMatter zoeken wij naar de uitdagingen van de consument die essentieel zijn voor de uitdagingen van merken. Sturend daarbij zijn cultuur, de kansen van nieuwe media en het slim gebruik van data en tech. Dat vatten we onder Measure. Op basis daarvan pakken wij fullservice of als fullspecialist creatie op: Make. Daarna start voor ons de Matterfase. Want het begint pas als het klaar is, dan volgt de impact op mens en maatschappij.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in